Zendingsgeld 2023-2024

Ook dit schooljaar gaat een gedeelte van het zendingsgeld naar ons sponsorkind Kato.

Kato is op 7 juli 6 jaar geworden en woont in Busaana, een dorpje in Uganda.

Kato

Van het geld dat hij van ons krijgt, kan hij naar school en krijgt daar 2 voedzame maaltijden per dag. Ook krijgt hij een schooluniform en lesmaterialen.

Daarnaast sparen we dit jaar ook voor Willeke van Kruistum. Zij werkt voor Operatie Mobilisatie als People Care Werker.

Sommigen zullen haar vanuit de Hervormde Gemeente Barneveld kennen.

Willeke begeleidt zendingswerkers die in het buitenland werkzaam zijn.

Zelf heeft ze ook zendingswerk gedaan, zo kan ze haar ervaring gebruiken om mensen verder te helpen en te laten groeien in de processen die ze doormake n.

Iedere maandagochtend kan er door de leerlingen zendingsgeld meegebracht worden. Dit mag ook in de vorm van collectebonnen worden meegegeven.

Voor elke schoolvakantie zal er in de nieuwsbrief een QR code komen. Op deze manier kan er ook nog een bijdrage voor de zending geleverd worden.