Buitenschoolse opvang

Onze buitenschoolse opvang is in de schoolweken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag geopend van 14.00 – 18.00 uur en op woensdag van 12.00 – 18.00 uur.  In de schoolvakanties zijn wij geopend van 8.00 – 18.00 uur. Wij hebben twee stamgroepen per dag. Een stamgroep bestaat uit maximaal 20 kinderen in de leeftijd van 4 tot en met 12 jaar.

Hier kunt u zich aanmelden

Documenten downloaden

Al onze beleidsplannen en protocollen hebben we voor u bij elkaar gezet. Klik op de onderstaande link, ga naar het mapje ‘Kinderopvang’ en u vindt daar alle documenten.

Verdere informatie kunt u hier downloaden

Samenwerken met ouders

Uw kind is kostbaar. En dus snappen we dat het spannend kan zijn om een deel van de opvoeding uit handen te geven. Daarom werken we graag nauw samen met u als ouder. U kent uw kind namelijk als geen ander. Uitgangspunt is altijd een vertrouwensband waarin u als ouder meepraat, meedenkt en meebeslist over de ontwikkeling van uw kind.