Zending Juli 2023

Zendingsproject

Tot nu toe hebben we € 1200,- opgehaald voor ons sponsorkind Kato en voor stichting LUGA care in Uganda. Dit mooie bedrag werd mede mogelijk gemaakt door groep 5/6, met het prachtige bedrag van € 527,60 dat door hen is opgehaald.

Op 7 juli hoopt Kato 6 jaar te worden. We hebben een kaart namens alle kinderen van de school naar Uganda gestuurd en daar ook een cadeautje bij gedaan. Hopelijk komt dit op tijd aan!

Vanuit Uganda kregen we ook post. Een mooie foto van Kato met een tekening! Dit is te zien in één van de vakken van de trap.

Veel van deze kinderen komen uit arme gezinnen vanuit het noorden of oosten van Uganda. Hun ouders zijn op zoek gegaan naar een beter en veel al veiliger leven en kozen ervoor om dichtbij de stad Jinja te wonen. Maar daar is het leven veel duurder, waardoor ze terecht komen in Busaana en omgeving.

Voor het nieuwe schooljaar zijn we nog op zoek naar 2 nieuwe doelen. Heeft u nog suggesties, geef dat dan door aan Carolien. (c.vdvliert@bs-ariane.nl) In september laten we weten welke doelen we uitgekozen hebben.

Kato blijven we sponsoren totdat hij van school gaat.

We willen jullie allemaal bedanken voor jullie bijdragen!