Wijziging noodopvang

Beste ouder en/of verzorger,

Gisteren hebben we in de persconferentie gehoord dat de lockdown en sluiting van scholen/kinderopvang verlengd is tot 9 februari a.s..
De overheid kijkt nog naar de mogelijkheden om onderwijs en kinderopvang eerder open te laten gaan, maar dat is niet zeker.
Door de enorme toename van aanvragen zijn wij genoodzaakt om vanaf maandag 18 januari a.s. de noodopvang anders te organiseren.
Wij gaan de noodopvang voor het onderwijs vanaf die datum verzorgen op onze eigen school aan de Tusolaan.
Mocht u voldoen aan de regels die gelden om in aanmerking te komen voor noodopvang dan kunt u voor onderwijs een mail sturen naar directie@bs-ariane.nl en voor BSO naar laurabroekhuizen@dedrieslag.nl.

Het kan zijn dat u via ons mailadres noodopvang@dedrieslag.nl al een aanvraag heeft gedaan voor noodopvang voor aankomende maandag en dinsdag. Maar door de enorme toename van aanvragen en om alles zo ordelijk mogelijk te laten verlopen moet u voor deze dagen opnieuw een aanvraag indienen!
Het is belangrijk dat uw kind het volgende meeneemt naar de noodopvang:
  • Lunchpakketje en pauzehapje, net als op een gewone schooldag
  • laptop of chromebook
  • inlogcodes voor huiswerk
  • oordopjes
We realiseren ons dat er veel van u gevraagd wordt. Het organiseren van werk en privé in combinatie met thuisonderwijs is een behoorlijke opgave. We doen ons uiterste best om u daar zo goed mogelijk bij te ondersteunen binnen de grenzen van onze mogelijkheden.
De noodopvang zit vol en vraagt veel van onze medewerkers. We willen u dan ook vragen om eerst goed in uw eigen omgeving te kijken naar de mogelijkheden voor opvang en daarna pas een beroep te doen op de noodopvang.