Voorstellen

Hallo allemaal!

Via deze weg wil ik graag even van de gelegenheid gebruik maken om me aan u voor te stellen.

Mijn naam is Daphne Reerds, ik ben 24 jaar en vanaf half november mag ik voor juf Lyanne invallen tijdens haar zwangerschapsverlof.

Ik heb hier onwijs veel zin in omdat het een nieuw avontuur is die ik tegemoet ga.

Op mijn 21e heb ik de Pabo afgerond in Alkmaar en ben toen direct naar een Bijbelschool in Amerika gegaan.

Hier heb ik twee jaar gestudeerd en het waren ontzettend leerzame jaren. Door corona kwam ik iets eerder terug in Nederland, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik heb even in een kinderopvang gestaan en werk nu twee dagen in de week als gastouder.

Ook heb ik mijn eigen bedrijf als bruiloftsvideograaf in de zomer en ben ik op vele manieren creatief bezig.

Als juf zing en dans ik dan ook graag met de kinderen en pak ik het liefst mijn ukelele erbij.

Ik kijk uit naar de komende maanden waarin ik jullie kinderen mag leren kennen en lesgeven!

Met vriendelijke groet,
Daphne Reerds