Update zendingsproject

Vanaf de zomervakantie zijn we aan het sparen voor de familie Boone in Papoea Nieuw Guinea. Job en Margret werken daar via Wycliffe bijbelvertalers in het ondersteuningsteam.
Samen met hun 4 kinderen, David, Talitha, Rania en Ilja zijn ze uitgezonden door de Hervormde Gemeente van Barneveld.
Recent is het regenseizoen gestart en daar zijn ze dankbaar voor, want het is in de omgeving erg droog geweest.

Door het tekort aan regen hadden ze een aantal keer te maken gehad met een bijna of geheel lege watertank.
Job heeft goedkeuring gekregen voor een aanvraag voor financiering voor zijn taalprogramma, dat betekent dat hij en de vertalers van de vijf taalgroepen waaraan hij leiding geeft, 3 jaar vooruit kunnen.
Margret heeft op veel verschillende manieren psychosociale hulpverlening geboden.
Daarnaast is ze betrokken geweest bij verschillende andere processen, zoals conflictbemiddeling.
Deze maand hoopt ze een aantal collega’s te trainen in het bieden van kritieke psychosociale zorg na traumatische incidenten. De praktijk wijst uit dat traumatische incidenten regelmatig voorkomen op het zendingsveld. Het bieden van de juiste psychosociale zorg is belangrijk voor het emotionele en mentale herstel.

De familie Boone heeft een nieuwe watertank nodig. Graag ondersteunen wij hen daarin.

Tot nu toe hebben we als school €260,00 opgehaald.
We sparen alleen deze maand nog voor de familie Boone.

Ons streven is 500 euro. Helpt u mee??