Ouderraad 2023-2024

Wij vormen samen de ouderraad van onze school.

Wilma van Dijk is helaas gestopt met de OR.

Erg jammer, we waren altijd blij met haar inzet en gezelligheid, maar we begrijpen haar keuze.

We hebben gelukkig een nieuw, enthousiast, lid gevonden en dat is Gerjanne van Middendorp.

Hieronder een wat uitgebreidere voorstelronde. Van links naar rechts:

• Jeleen Vermeulen: moeder van Joas (groep 8), Ryan (groep 6) & Jaron (groep 3)
  • Sabine Tromp: moeder van Senn (groep 6) & Noi (groep 3)
  • Suzanne Luitjes: moeder van Nora (groep 6) , Elyn (groep 5), Jens (groep 3) & Nomé (3 jaar)
  • Janita van Silfhout: moeder van Yenthe (groep 5) & Thijn (groep 2)
  • Eveline de Vries: moeder van Isa (groep 7) & Jesse (groep 5)
  • Marianne de Bruin: moeder van Hanna (groep 5) & Noa (groep 4)
  • Gerjanne van Middendorp: moeder van Oliver (groep 1) & Madelène (2 jaar)

Vanuit het team van Basisschool Ariane is Lyanne van de Brink bij ons aangesloten. We zijn een gezellige, enthousiaste groep moeders en doen onze taken met plezier. Een paar keer per jaar komen we bij elkaar om te vergaderen.

Onze taken zijn o.a. boodschappen doen, zorgen voor de catering bij diverse activiteiten,
versieringen in school, beheren van bibliotheekboeken, coördineren van bijv. boeken kaften,
regelen van cadeaus, mede organiseren van activiteiten als startactiviteit, sinterklaasfeest,
schoolreisje, koningsspelen, diverse feestdagen etc.
We hopen ook dit schooljaar weer beroep op jullie hulp te doen, want we kunnen het niet alleen.
Onze communicatie zal via de mail plaats vinden. De mail komt bij sommige ouders (nog steeds) in de spambox terecht. Heel vervelend, want zo loopt u informatie mis. Mochten wij een mail eruit doen, zullen we Herma vragen een Parro bericht te sturen, zodat u kunt kijken of u de mail ontvangen heeft.
Ons mailadres is: or@bs-ariane.nl Mocht u vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag! Voel u ook vrij om ons aan te spreken bij het schoolplein.

Wij hopen en bidden voor een mooi schooljaar met elkaar!

Hartelijke groet,

De Ouderraad van Basisschool Ariane