Onderwijs ‘extra’

Wat was het toch ook weer een bijzonder jaar.
De school is gegroeid, er kwamen groepen en dus ook leerkrachten bij.
Wat hebben de kinderen hard gewerkt en dan ook nog een poos aan de keukentafel met ouders als (hulp)leerkracht.
Geweldig om te zien, dat de kinderen gegroeid zijn op allerlei manieren. Niet alleen wat betreft lezen, rekenen en taal, maar ook op sociaal en emotioneel gebied.

Dat gebeurde niet zomaar. We, kinderen, leerkrachten en ouders hebben er met elkaar aan kunnen werken.
Op school voelen we ons samen verantwoordelijk voor het welbevinden en de ontwikkeling.
Dank jullie wel voor alle hulp en de goede contacten.

In 2021-2022 groeien we nog wat verder. We worden een bijna volledige school.

Dat we groeien brengt ook weer mee, dat we verder gaan nadenken over de bovenbouw en het onderwijs richting Voortgezet onderwijs.
In dit jaar hopen we nog meer te kijken naar de doelen, die we willen stellen.

We hebben best hoge ambities, maar kijken vooral naar wat haalbaar is.

Uw kind uitdagen en tegelijkertijd in de gaten houden of uw kind zich er prettig bij voelt.

Samen met het team volg ik de ontwikkeling. Samen voelen we ons verantwoordelijk voor alle kinderen.

Ik hoop, ook in het volgende cursusjaar weer met elkaar te kunnen werken aan de ontwikkeling van ons onderwijs aan alle kinderen.

Fijne vakantie.

Gijsje Kruissink (IB)