Nieuwe gezichten

Hallo iedereen!

Vanaf het komend schooljaar ben ik de nieuwe meester in groep 2/3! U leest het goed, een meester in de onderbouw: en hij heeft er nog zelf voor gekozen ook!

Ik vind het geweldig om kinderen nieuwe dingen te leren op sociaal emotioneel en vakinhoudelijk gebied.

Deze combinatie past heel mooi in groep 2/3. Ik heb er heel veel zin in (en ik denk de kinderen ook).

Ik kom uit Veenendaal en houd ervan om met mooi weer de auto te laten staan en lekker met de fiets te komen.

Ik kijk ernaar uit samen te werken aan de ontwikkeling van uw kind en tot ziens in september!

Vriendelijk groet,

Samuël Hartman

Mijn naam is Astrid van Drunen en ik woon op dit moment in Ede, maar waarschijnlijk ben ik begin volgend schooljaar verhuisd.

In het nieuwe schooljaar mag ik de hele week voor groep 1/2 staan waar ik enorm veel zin in heb!

Wat ik leuk vind in mijn vrije tijd is fotografie en ook reizen vind ik ontzettend leuk.

Ik heb heel

veel zin om lekker te beginnen op basisschool Ariane en zie uit naar het nieuwe schooljaar!

Groetjes Astrid