MR-maart

Op maandagavond 15 maart was er weer een vergadering van de MR. We hebben daar teruggekeken op de periode dat er onderwijs op afstand was. Daarbij hebben we ook gehoord en besproken hoe Bs Ariane de draad weer oppakt sinds de scholen weer open zijn. We kregen inzage in de plannen en hebben besproken hoe er getoetst wordt en op welke manier er met de resultaten wordt omgegaan. Vanuit u als ouders hebben we gehoord dat het als positief is ervaren dat er zo goed zicht was op het werk van de kinderen tijdens de periode van onderwijs op afstand. Het is goed om te zien en te horen waar de kinderen mee bezig zijn. Dit hebben we gedeeld in deze vergadering. Door middel van vragen in de  Parro-berichten proberen leerkrachten ook nu ouders te blijven betrekken bij het onderwijs van hun kind. Binnen het team zullen ze hier weer extra alert op zijn.

Ook hebben we gesproken over het aannamebeleid van Bs Ariane. We willen het aannamebeleid zo helder en eerlijk mogelijk hebben voor alle ouders. Dit blijft een punt van aandacht en het is fijn om daar als MR ook bij betrokken te worden.

Verder hebben we vanuit de directie meer gehoord over de voortgang van het schoolplan en op welke manier er aandacht wordt gegeven aan de schoolontwikkeling.

Mochten er vragen zijn of dingen die u graag in de MR besproken wilt hebben… laat het ons weten via mr@bs-ariane.nl