MR

Maandag 15 november heeft de MR weer een vergadering gehad.

Daarbij hebben we stil gestaan bij de ouderavond over Mediawijsheid.

We vonden het een mooie opkomst van ouders en hebben ervaren dat er mooie gesprekken zijn gevoerd.

We geven de school mee om ouders te informeren hoe ze leerlingen leren om te gaan met de digitale leeromgeving en de afspraken met het team scherp te hebben.

Daarnaast hebben wij gevraagd meer informatie over de COOL omgeving te geven, de digitale omgeving waar de kinderen vanuit werken.

We hebben enkele stukken besproken zoals de kwaliteitskaart ‘schoolveiligheidsplan’, het jaarverslag intern vertouwenspersoon, de evaluatie van het jaarplan 2022-2023 en het nieuwe jaarplan van 2023-2024.

Op het schoolveiligheidsplan heeft de MR goedkeuring gegeven. Dit is een document dat één keer in de twee jaar ter goedkeuring wordt besproken in de MR.

De volgende MR vergadering staat gepland op maandag 5 februari. Mocht u daarvoor punten willen inbrengen, neemt u dan contact op met Luuk Vos (voorzitter).

U kunt daarvoor vanaf nu het mailadres mr@bs-ariane.nl gebruiken