MR

Maandag 7 juni zijn we weer als MR bij elkaar gekomen. Tijdens de vergadering hebben we uitgebreid stil gestaan bij het Nationaal Programma Onderwijs (NPO).
Het Nationaal Programma Onderwijs is er voor herstel en ontwikkeling van het onderwijs tijdens en na corona.
Op dit moment wordt onderzocht hoe het geld, dat beschikbaar gesteld wordt vanuit het NPO voor Bs Ariane, op de meest effectieve wijze ingezet kan worden. Als MR worden we in dit proces meegenomen.

Verder hebben we in de laatste vergadering van dit schooljaar vooruitgekeken naar het volgend schooljaar.

Onderwerpen die hierbij aan de orde zijn gekomen, zijn: de schoolgids, de jaarkalender, het formatieplan en het vakantierooster.

Mochten er vragen zijn of dingen die u graag in de MR besproken wilt hebben, laat het ons weten! Het e-mailadres is mr@bs-ariane.nl.