MR

Vanuit de MR

Tijdens de afgelopen vergadering hebben we het gehad over de typcursus.

We vinden het belangrijk dat kinderen niet alleen onderlegd worden in taal en rekenen, maar ook uit de voeten kunnen met de computer en het typen erop.

De kinderen uit groep 6 hebben hier inmiddels van gehoord en zullen er binnenkort mee aan de slag gaan.

Daarnaast zijn we geüpdatet over de laatste beweging op school wat betreft onderwijsontwikkeling

en hebben we gehoord hoe er wordt meegewerkt met het cultuurconvenant van diverse scholen, verenigingen en de gemeente Barneveld.

Voor ons houdt dit in het kort in dat er binnen de Jeelo activiteiten ook uitjes komen naar culturele instellingen in en rondom Barneveld.

Onze volgende vergadering staat gepland op 18 januari 2021.

Heeft u vragen aan ons of ziet u graag dat een bepaald onderwerp behandeld wordt tijdens onze vergadering?

Stuur dan gerust een email naar mr@bs-ariane.nl