Kleedjesmarkt

Vrijdag 24 januari sluiten we ons Jeelo project af met een kleedjesmarkt.

Hier een aantal punten op een rij:

Tijd: 13.00 uur tot 14.00 uur vrije inloop. Om 13.45 vindt de lootjes trekking plaats voor het schoolplein.

Voor wie?: Iedereen is welkom. Het is een open inloop. Niks verplicht.

Waar: Binnen in de  centrale hal in de Hof.

Doel:

• Van kopen tot verkopen: Kinderen kopen en ruilen producten en verkopen (eigen) producten.
  • Omzien naar elkaar: De opbrengst is voor ons zendingsproject Somalische christenen.

Hoe: Kinderen gaan in kleine groepjes bij een tafel staan of op de grond zitten om hun spulletjes te verkopen. Leerkrachten regelen dit.

Wat:  Speelgoed, boeken of andere producten/diensten

Geld meegeven: Het is leerzaam als uw kind zelf geld mee krijgt in een portemonnee waarmee het iets kan kopen. Het gaat om kleine bedragen tot maximaal een 1 euro per dienst/product. Dus graag kleingeld!

Hulp ouders: Kinderen gaan zelf hun producten verkopen. Het is fijn als we de kinderen een beetje begeleiden. We lopen met elkaar rond en helpen alle kinderen.

Wilt u de kinderen uiterlijk donderdag de verkoopspullen meenemen? We kunnen dan met de kinderen prijzen gaan bepalen. Wat is de waarde van een product?

We hopen op een gezellige, leerzame afsluiting van ons project!

Heeft u nog vragen? Loop gerust even binnen bij de leerkracht.