Groepsverdeling 2022-2023

Graag informeren we u over de groepsformatie in het schooljaar 2022-2023.

We starten het nieuwe schooljaar met een volwaardig school met de groepen 1 t/m 8.

Deze basisgroepen willen we als volgt indelen:

Groep 1/2

Groep 3

Groep 4

Groep 5/6

Groep 7/8

Zoals we al vaker gecommuniceerd hebben en ook te lezen is in de schoolgids, maken we vanaf groep 3 vaste kerngroepen 10-15 kinderen.

Ook al gaan we met een hele groep 3 starten, toch willen we wel kerngroepen maken. Dit ook voor de toekomst.

We vinden het belangrijk dat deze groepen evenwichtig zijn. We kijken naar niveau, leeftijd, geslacht en gedrag.

Ook tijdens de Jeelo projecten en het buitenspelen werken wij groepsdoorbrekend.

Om de kerngroepen vanaf groep 3 definitief te vormen vragen we ouders om advies.

Ouders van de huidige groep 2 krijgen na de vakantie een mail waarin zij hun aandachtspunten kunnen benoemen.

Wij nemen deze punten mee in onze overwegingen en de besluitvorming.

De leerkrachten maken samen met de intern begeleider hierin weloverwogen keuzes.

We hopen u op deze manier op de hoogte te hebben gebracht en vragen van u vooral om vertrouwen te hebben in onze zorgvuldigheid.

We doen er alles aan om alle kinderen individueel een veilige plek binnen onze school te geven.

Het definitieve formatieplaatje maken we in juni bekend.

Onze ambitie is dat alle kinderen met passie en plezier tot ontwikkeling komen!