Groepsverdeling 2021-2022

Graag informeren we u over de groepsformatie in het schooljaar 2021-2022.

We starten het nieuwe schooljaar met 5 groepen. Vanaf januari zal er een 6e groep bij komen.

Deze basisgroepen willen we als volgt indelen:

Groep 2/3

Groep 3/4

Groep 4/5

Groep 6/7

Zoals we al vaker gecommuniceerd hebben en ook te lezen is in de schoolgids, gaan we vanaf groep 3 vaste kerngroepen maken van van 10-15 kinderen.

We vinden het belangrijk dat deze groepen evenwichtig zijn. We kijken naar niveau, leeftijd, geslacht en gedrag.

We werken met instructie blokken, zodat bijvoorbeeld de beide groepen 3 samen instructie krijgen.

Ook tijdens de Jeelo projecten en het buitenspelen werken wij groepsdoorbrekend.

Zo zal er veel contact en verbinding zijn tussen de jaargroepen.

Om de kerngroepen vanaf groep 3 definitief te vormen vragen we ouders om advies. Ouders van de huidige groep 2 krijgen een mail waarin zij hun aandachtspunten kunnen benoemen.

Wij nemen deze punten mee in onze overwegingen en de besluitvorming.

De leerkrachten maken samen met de intern begeleider ook hierin weloverwogen keuzes.

We hopen u op deze manier op de hoogte te hebben gebracht en vragen van u vooral om vertrouwen te hebben in onze zorgvuldigheid.

We doen er alles aan om alle kinderen individueel een veilige plek binnen onze school te geven.

Het definitieve formatieplaatje maken we in juni bekend.

Onze ambitie is dat alle kinderen met passie en plezier tot ontwikkeling komen!