Gebedsouders

Deze tekst spreekt mij de afgelopen tijd erg aan.
Wees over niets bezorgd…Ik vind dat niet zo makkelijk. Er gebeurd zoveel! Dichtbij en ver weg. Voor ik het weet kan ik overweldigd raken door alle narigheid die er is en bestaan mijn gebeden vooral uit het delen van mijn zorgen en vergeet ik te danken voor alles wat er wel is!
Wat is het dan toch bijzonder om tijdens de gebedsmomenten die we als gebedsmoeders mogen hebben te ontdekken hoe onze kinderen dit doen. Elke keer weer ontzettend veel briefjes met gebedspunten maar ook heel veel dankpunten!!

Ontroerend hoe bewogen ze zijn met elkaar, met de wereld en tegelijkertijd ook zoveel noemen waarvoor we kunnen danken!
Wat een voorrecht dat we als gebedsmoeders al deze punten bij onze Hemelse Vader mogen brengen.
Dat zo de harten van de kinderen en van ons als ouders en leerkrachten vervuld mogen worden van Zijn Vrede die ons verstand te boven gaat!

Wellicht heeft u ook gebedspunten waar we voor zouden mogen bidden. Maak dan gebruik van onze digitale gebedsbus waar u (anoniem) uw gebedspunten in kunt vullen.

Heb je ook interesse om aan te sluiten bij onze gebedsgroepen? Van harte welkom! Neem dan contact op met Esther van de Top.
We bidden 1x per 3 weken. Een groep in de avond een andere groep in de ochtend.

Lieve groet de gebedsmoeders