Dankdag 3 november 2021

Woensdag 3 november vieren wij dankdag op school.

Het thema is: Dankend doorgaan.

Centraal staat het bijbelgedeelte uit Genesis 15. Dit gedeelte gaat over Noach.

Op dankdag zullen we in elke groep extra aandacht geven aan danken.

Aan het eind van de ochtend willen we met de hele school samen God danken met liederen en gebed.

Ook thuis kunt u er extra aandacht aangeven. In het gezinsdagboekje staan leuke puzzels, opdrachten en verhalen om samen bezig te zijn met ‘Dankend doorgaan’.

Graag willen we die dag ook extra stilstaan en dankbaar zijn voor het huis waar we mogen wonen en ouders die voor ons zorgen.

We willen geld inzamelen voor Stichting DAANtje.

• Stichting DAANtje ondersteunt pleeggezinnen en gezinshuizen in de gemeente Barneveld.
  • Stichting DAANtje is een initiatief van Peter en Tamara Brons, zorgondernemers bij Gezinshuis Bethesda in Kootwijkerbroek.
  • U kunt geld meegeven of zelf overmaken op IBAN nummer NL94 RABO 0306877554 ten name van Stichting DAANtje.

Van harte aanbevolen.