Biddag

Aanstaande woensdag 11 maart, is het biddag.

De HGJB reikt ons dit jaar het thema aan: Vraag gerust!

We staan stil bij de geschiedenis uit Lukas 11: 1- 13.

Lukas maakt ons duidelijk hoe Jezus met Zijn Vader in gesprek is. Jezus leert ons daar het Onze Vader, een prachtig gebed dat duizenden jaren later nog steeds wereldwijd gebeden wordt. Wij willen de kinderen meegeven dat ze met als hun vragen en zorgen naar hun Hemelse Vader mogen gaan. Daar willen we op biddag graag samen met de kinderen over nadenken, over zingen en natuurlijk om bidden.

De groepen 3, 4 en 5 staan hierbij stil tijdens de biddag dienst in de Oude Kerk om 10.45 uur.

De kinderen zullen met de bus vanaf school naar de kerk gaan.

Na afloop van de viering gaan alle kinderen terug naar school.

De lesdag eindigt net als andere woensdagen om 12.30 uur.

Ouders die mee geweest zijn naar de kerkdienst mogen hun kinderen eerder meenemen naar huis.

Ook in uw gezin kunt nadenken over het thema: Vraag gerust! Via deze link komt u bij de download van het gezinsdagboek aan met doe- en leesopdrachten, bid- en dankpunten en liederen voor volgende week maandag dinsdag en woensdag. Van harte aanbevolen!