Biddag 2024

Woensdag 13 maart, is het biddag.

We hopen daar aan de hand van het thema Bidden=Vertrouwen  bij stil te staan in alle groepen.

Dit jaar staat Psalm 23 centraal. Psalm 23 is een geliefde Psalm, waarin het beeld van God als Herder naar voren komt.

We hopen de kinderen te motiveren om aan het werk te gaan met deze Psalm.

Hopelijk zullen ze zich verwonderen over de rijkdom die erin verborgen ligt, zoals ze zich ook mogen leren verwonderen over een aarde die, na een kale winter, weer tot leven komt.

We mogen ons afhankelijk van de Heere opstellen en Hem bidden of Hij de gewassen wil zegenen en laten groeien. Een mooi moment van bezinning.

We hopen dat er in uw gezin ook aandacht mag zijn voor biddag.

De handreiking die u via  deze link kunt lezen, kan u daarbij helpen.

Aan de hand van puzzels, liederen, dagboekstukjes wordt het thema Bidden=Vertrouwen uitgediept zodat u er thuis mee aan de slag kunt gaan.

Mooi om te doen!

We hopen op een mooie biddagviering voor de groepen 3 t/m 8 in de kerk en voor de groepen 1 en 2 op school in hun eigen klas.

De groepen 3 en 4  zullen met de bus vanaf school naar de kerk gaan.

Na afloop van de viering gaan alle kinderen terug naar school. Kinderen mogen dan meteen mee naar huis genomen worden.

Ook de kleuters mogen dan uit de klas gehaald worden.

De lesdag eindigt net als andere woensdagen om 12.30 uur. Dus u kunt uw kind ook gewoon om 12.30 uur ophalen.