Actiepagina voor de MAF

Dit schooljaar zijn we begonnen om geld in te zamelen voor MAF.

We hebben al het mooie bedrag van €365,39 bij elkaar gespaard en hopen dat jullie in dit nieuwe jaar ook zendingsgeld mee blijven nemen.

Op de site van MAF kunnen we nog door blijven sparen voor brandstof.

Er is op de actiepagina een sponsoractie aangemaakt: Zendingsgeld Basisschool Ariane Barneveld. Door op deze link te klikken, komt u bij de actiepagina.

In september kwamen Piet en Marijke Muilwijk op school vertellen over het werk dat MAF doet. MAF is een christelijke zendingsorganisatie en vliegt wereldwijd met 130 vliegtuigen in 30 ontwikkelingslanden, waaronder Indonesië, Mongolië, Madagaskar en Papoea Nieuw Guinea. MAF is er voor mensen die in afgelegen gebieden leven. Met vliegtuigen en communicatiemiddelen maakt MAF het bereikbaar voor hulp en het Evangelie.

Tot nu toe hadden we gespaard voor brandstof om de vliegtuigen op te laten stijgen.

We willen dit schooljaar ook gaan sparen voor de familie Muilwijk, die samen met hun 3 zoontjes Michaël, Samuël en Joël uitgezonden zijn naar Papoea Nieuw Guinea.

In 2017 begonnen zij in Arnhemland in Australië, waar zij werkzaam waren onder de Aboriginals.  Twee jaar later verhuisden ze naar Papoea Nieuw Guinea.

Op dit moment verblijven ze in Lunteren, omdat ze vanwege Covid 19  hun werk niet voort kunnen zetten in het buitenland.

Piet vliegt nu in Nederland om zijn vliegbrevet geldig te houden. Ook is het de bedoeling dat hij bij de vliegschool van MAF in Teuge (MATC) de opleiding tot vlieginstructeur gaat volgen. Deze training betekent voor Piet een goede professionele ontwikkeling en een belangrijke manier om hem een nog betere piloot te maken. Wil je meer lezen over het werk dat de familie Muilwijk doet?

Dat kan op hun website: https://www.flyingmuilwijk.nl/