Aantal punten op een rij

De komende periode is uw kind noodgedwongen thuis. Dit bericht gaat over hoe uw kind thuis toch kan leren en zich kan blijven ontwikkelen.

Dagelijks ontvangen de kinderen van groep 4 en 5 in Google Classroom  een bericht van de juf of meester met een overzicht van de opdrachten die deze dag moeten worden gemaakt. De groepen 1, 2 en 3 ontvangen dagelijks een Parro met alle informatie.

De tijd die aan de opdrachten besteed moet worden staat erbij. Sommige opdrachten worden op de computer gemaakt, voor andere opdrachten heeft uw kind een boek, schrift of kopieerblad nodig. Dagelijks kan uw kind zo’n twee uur werken aan de opdrachten.

Via Parro brengen de leraren u op de hoogte van het feit dat een nieuw dagprogramma klaarstaat voor uw kind.

Dagelijks kunt u tussen 11:00 en 12:00 uur de chatfunctie van Google Classroom  gebruiken of een Parro sturen om vragen te stellen aan de leraar van uw kind.

De groepen 3, 4 en 5 gaan gebruik maken van het Cool portaal.  Het Coolportaal is een portaal waar uw zoon en/of dochter op school dagelijks mee werkt.

Het is mogelijk om hierop in te loggen via cool.cloudwise.nl.

Er is een instructiefilmpje te vinden om u hier stap voor stap in te begeleiden. Klik dan hier.

Ophalen van materialen

Woensdag 18, 25 maart en 1 april geven wij jullie de mogelijkheid om tussen 9.00 -11.00 uur materialen op te halen.

Leerkrachten zullen werkboekjes en andere zaken klaar hebben liggen. Ook kan er een leesboek meegenomen worden.

Heeft u thuis geen device waar kinderen op kunnen werken, dan is er een mogelijkheid om een chromebook te lenen.  Bespreek dit met de leerkracht.