MR #5
Maandag 16 juni heeft de MR voor de laatste keer dit schooljaar vergaderd. We hebben Koos Tadema als nieuw lid van de oudergeleding welkom geheten.
De meeste stukken die besproken waren betroffen documenten voor de organisatie van het nieuwe schooljaar. Herma heeft het formatieplaatje voor schooljaar 2025-2026 gedeeld. De MR waardeert de stabiele en rustige formatie voor volgend jaar. Verder hebben we het werkverdelingsplan en de inzet van het budget rondom de werkdrukverlaging (werkdrukverlagende middelen) besproken. Tenslotte hebben we nieuwe informatie van de schoolgids besproken en feedback gegeven op welke manier dit informatiestuk te verduidelijken.
We hebben ook de evaluatie van de verhuizing en een school met twee locaties besproken. De input van ouders en kinderen zijn door Herma in een verslag gezet en met de MR gedeeld. MR spreekt positieve woorden hoe deze verhuizing uiteindelijk voor kinderen, ouders en teamleden heeft uitgepakt. Alle partijen missen het samen zijn op één locatie maar maken er het beste van. Herma had geen nieuwe informatie rondom huisvesting.
De avond hebben wij afgesloten met een afscheidsmoment van Luuk Vos. Hij stopt na dit schooljaar als voorzitter van de MR. Wij waarderen zijn inzet en tijd van de afgelopen jaren. We bedanken hem voor zijn integere en betrouwbare rol als voorzitter van de MR.
In het nieuwe schooljaar staat de eerste MR vergadering gepland op maandag 6 oktober (19:30 uur). Mocht u punten hebben voor deze vergadering, mail deze punten of vragen naar mr@bs-ariane.nl